Sektörel

Yeni normale hazır mıyız?

Yeni normale hazır mıyız?
Bundan üç ay önce açık büfe kahvaltısı, mini bar ve kahve istasyonu olmayan bir otel kimsenin tercih edeceği bir şey değildi.

Bugün ise dünyada yaşanan salgın ile misafirlerin Check-in süreçleri, otelde yeme alışkanlıklarından odalarının nasıl temizleneceğine kadar her şeyi değiştirebilecek bir dönem başlayabilir. Otel uzmanları salgının önümüzdeki aylarda otel konaklamalarını büyük ölçüde değiştireceğine inanıyor.

Daha önce de zor zamanlar geçirdik
Koronavirüs ve bunun seyahat ve konaklama işletmeleri üzerindeki olumsuz etkisi hakkında bilgi duymadığımız bir gün bile geçmiyor. Ancak, otel endüstrisi daha önce farklı krizler ve virüslerle uğraşmak zorunda kaldı. Örneğin, SARS virüsü 2003 yılında endüstriyi büyük ölçüde etkiledi. Otel rezervasyonlarında% 50’lik bir düşüş yaşandı ve bu da uluslararası turist varışlarında yaklaşık 9,4 milyon düşüşe neden oldu ve kayıpların 30 milyar ila 50 milyar dolar arasında olduğu tahmin edildi. Yukarıda belirtilen gerçeklere rağmen, seyahat endüstrisi 2006 yılında dünya genelinde 5.116 milyar dolarlık katkı ile büyük bir büyüme kaydetmeyi başardı. Ülkemiz de ise 2014 yılında Rusya’da yaşanan ekonomik kriz ve sonrasında 2015 yılında Türkiye-Rusya arasında yaşanan uçak krizi nedeniyle zorlu bir 2 yıl geçiren turizm sektörü, 2018 yılında toparlanmaya başlamış, 2019 yılında da 52 milyon turist sayısı ve 35 milyar dolarlık gelir ile rekor büyüme gerçekleştirmişti.

Şu anda işletmeler küresel olarak tarihlerinin en zor dönemlerinden geçiyorlar. Yine de, “bu da geçecek” ve bu süre zarfında otelciler güven duymak için ellerinden gelen her şeyi yapmak zorunda. Personel için sanitasyon ve eğitim uygulamak, bir kriz iletişim planı oluşturmak, işinizle ilgili bilgileri medyada yanlış yorumlama şansını en aza indirmeye yardımcı olacaktır. Ve bunların hepsi bir araya geldiğinde kesinlikle işletmeniz için kusursuz bir üne kavuşacaktır.

Sağlıklarını riske atan personeli günlük olarak çalışacak şekilde destekleyin. Ayrıca koronavirüsten uzun süreli hasarı azaltmak ve daha hızlı iyileşme sağlamak için adımlar atmalıyız.

Turizm sektöründe hijyen artık lüksün yerini alacak
Oteller yemek hazırlık süreçlerinde tam hijyen sağlamak için mutfakları birer laboratuvara dönüştürmeli. Böyle bir yatırımın temel mottosu da; El değmeden tabağınıza olmalıdır. COVID-19’un getirdiği zorlukların üstesinden gelmesine yardımcı olacak önerimiz, turnikeli zorunlu hijyen gerektiren geçiş ürünlerimiz ile tanışmanız olacak.

Hepimiz maksimum seviyede bir hijyenin önemini ve bunun yaşamlarımız üzerindeki etkisini biliyoruz. Tanrıver hijyen bariyerleri çok çeşitli endüstrilerde, özellikle gıda işlemelerinde çok önemli olan üretim giriş ve çıkış noktalarında maksimum personel ve tesis hijyenini garanti eder.

Tanrıver hijyen ekipmanları, Türkçe anlamı “Tehlike Analizleri ve Kritik Kontrol Noktaları” olan HACCP; yani sağlıklı gıda üretimi için lüzumlu hijyen kurallarını belirleyen güvenlik sistemi gerekliliklerine uymaktadır.

Aynı zamanda, müşterilerimizin tesislerinde gıdaların üretim, işleme, muhafaza ve dağıtımları sırasında uyulması gereken kuralları ve tedbirleri belirten ISO 22000 ve BRC Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi’ne uyumlu ekipmanların tedariğini sağlar.

Bizden haberdar olun,
bültenimize kayıt olun.

Sektörel haberler ve yenilikçi fikirler için bültenimize üye olun

Bir
sorunuz mu var?

Teknoloji ve otomasyon her ne kadar belirleyici olsa da aslolan insan ve iletişimdir. Aradığınızda her konuda yardımcı olmaktan onur duyarız.

BİLGİ İÇİN BİZE YAZIN

FABRİKA

B.O.S.B. Birlik Sanayi Sitesi
5. Cadde No:40 34520
Beylikdüzü-İstanbul

+90212 212-854 3601
+90212 212-854 3603

Şirketinize nasıl yardımcı olabileceğimizle ilgili sorularınız mı var? Bize bir e-posta gönderin, kısa süre içinde sizinle iletişime geçeceğiz.